mandag den 19. december 2011

I alle verdens hjørners første indlæg

Eftersom dette er vores (Elina, Freia, Rebekka og jegs) allerførste indlæg på vores splinternye blog, er jeg meget stolt over, at jeg skriver det. Sandsynligvis ved du ikke så meget om os og vores venskab. Derfor vil jeg starte for begyndelsen, som er for ca. 4 år siden, tror jeg? Efter at Elina, Rebekka og jeg (Caroline) havde gået i Frihavns kirkes pigekor i 1 år eller 2 uden at være særlig tætte veninder, dukkede skøre, livsglade Freia op og insisterede på at bringe os sammen, hvilket hun nu gjorde meget godt. Jeg begyndte at elske onsdage, hvor vi skulle ses til kor, mens mange andre kormedlemmer vist ikke så godt kunne lide os. Lad mig bare sige, at vi vist var lidt af en "paine in the ass"! Vi kastede med kiks, råbte og skreg og væltede rundt, hvilket vi vist var de eneste, som syntes var sjovt. Eftersom tiden gik deltog vi sammen i alverdenskor angegementer, og vi kom endnu tættere på hinanden, da vi som "små halv tonedøve" piger gik til optagelsesprøve til det store kor Østerbro pigekor og kom grændende og pissesure ned med meddelelsen om, at vi ikke kom videre. Uden hinanden tror jeg ikke nogen af os havde gået til kor i dag. Gennem tiden har vi været der 100 % for hinanden - gennem godt og ondt.



Godt som fx alle vores konfirmationer, hentninger i lufthavnen og korture. Men også i de svære tider som et brækket ben, et hårdt skoleskift, ulykkelig forelskelser og sværest af alt da Rebekka flyttede til Island. I dag er vi alle rykket op i Østerbro pigekor og Rebekka er lige for tiden hjemme i Danmark på juleferie og bor hos Freia. Altså har vi det godt som aldrig før.



















Hvis du bliver hængende her på bloggen, kan jeg garantere for en masse skønne billeder, god musik, hyggelige historier og vores specielle opskrifter på fx ulykkelig kærlighed og ansigtsmasker!

Ingen kommentarer: