onsdag den 28. december 2011

dag 2

meningen med bloggens navn.
vi ville godt have et navn der beskrev at vi boede langt fra hinanden. rebekka bor jo i island, og efter somerferien tager caroline og elina på efterskole (det er der det begynder at være sørgeligt at være den yngste, efterhånden bliver man forladt...  heldigvis  findes skype, facebook og vigtigst af alt har vi bloggen her(!) til at holde os sammen.)
bloggens navn beskriver også lidt hvordan vi er skruet sammen. for både rebekka, elina og jeg er ikke "rigtige danskere" (lidt grin må vi da godt gøre med os selv), faktisk har rebekka elina intet dansk blod i årene. Til gengæld er rebekka halv islænder, kvart tysker og kvart inder (det må være hvis ikke andet end "alle verdens hjørner"). elina er  "dansk-armenier " som vi så fint kalder det. elina er nemlig født og opvokset her i lille danmark. jeg, ja jeg er halv finne (altså jeg er ikke en fisk, men min mor kommer fra finland). lille søde caroline er bare dansker, jo, hun har familie i jylland så lidt udenlandsk er hun  måske også;-)

det var så historien bag bloggens navn

love - 

Ingen kommentarer: