lørdag den 31. december 2011

PARTY!

Så skal der festes! Endelig er det blevet nytår - årets største fest. Glæder I jer? Det gør jeg i den grad. Mærkeligt nok, skal vi fire piger ikke holde nytår sammen i aften. Næh nej, jeg holder med nogle venner og veninder fra min klasse, og det samme gør de andre - vi har jo andre veninder. Jeg ser meget frem til i aften, som jeg starter med at tilbringe med min familie og nogle venner, hvilket egentlig er meget dejligt med god mad, hyggelig stemning og søde mennesker. Derefter tager min fætter og jeg (ja jeg skal feste med min fætter! - vi går i sammen klasse) til fest hos min veninde, hvor der også kommer nogle andre venner. Det samme gjorde vi sidste år, der var det dog bare os piger, der joinede to fester på en gang! Minnas (min venindes) forældre holdt fest med massere meget fulde syngende mennesker, mens hendes søster og nabo holdt gymnasiefest ved siden af. Det var rimelig underholdende, hvilket jeg også satser på, i aften bliver. Nok om det, jeg håber I får en brag af en fest, som I bare kan huske en smule af i morgen.
Nytårskram Caroline

PS: held og lykke med tømmermændende i morgen :)

Ingen kommentarer: