fredag den 27. januar 2012

Følelsen af at være færdig med projektopgaven! :)

Hej mennesker....
Puha jeg har haft travlt på det sidste! For et par uger siden fik jeg nyt arbejde (for Red Barnet), og ellers har jeg bare haft super travlt med lektier, kor, volleyball, veninder og teater. I denne uge har jeg så haft endnu mere travlt, da vi havde projektuge! Heldigvis er jeg i en super gruppe, så vi har haft det meget sjovt. Vi har nærmest været sammen 24/7, da vi arbejdede til kl. 18 hver dag og nogle dage forsatte efter aftensmad til kl. 3 om natten - ved ikke helt hvorfor, nok for hyggens skyld! Vi skiftedes til at have mad med, så vi spiste alt fra suppe, pasta og kødsovs og italiensk lasagne til pomfritter! Ud over det fik vi også lige sneget 3 plader Marabou, 3 colaer og en masse slik ind. Alt i alt har det været en skøn uge hjemme hos Sigrid, og jeg glæder mig til, vi skal øve og se håndbold sammen på søndag.



Vi arbejdede meget seriøst og koncentreret
Men der var også masser af tid til sjov!

Slåskampe havde vi også nogle stykker af

Lidt flere slåskampe
Og sidst men ikke mindst lidt hævn!



Ingen kommentarer: