mandag den 19. december 2011

After high demand...

Så nu skulle det vist blive min tur til at skrive et indlæg. Mit navn er Rebekka. Og hvis du ikke lagde mærke til og noterede rigtigt at mit navn er stavetmed to k'er da jeg lavede dem store, ved jeg ikke hvad jeg kan gøre. Barehusk de to k'er. Ligesom Freia, vil jeg nu skrive lidt om mig selv. Altså jeg er 16 (og dermed den ældste i gruppen og deres gud) og bor i Reykjavík, Island. Det var jeg ikke specielt glad for først, mest fordi jeg skulle flytte væk fra Østerbro og alle mine super dejlige venner. Nu er det okay - for det meste. Jeg kan i hvert fald sige jer, at jeg er enormt glad for at være her i København igen! Kan ikke huske et år siden at jeg var lille hvor jeg har glædet mig så meget til jul.
Min mor er islandsk og min far er tysk/indisk. Jeg går på en IB linje, så jeg taler engelsk for det meste i hverdagen og islandsk der hjemme. Med min far taler jeg tysk.
Jeg er en kæmpe, hvad man kalder "potterhead" = Harry Potter fan. Jeg tror vist at det er et par af mine venner der har været irriterede på mig pga. hvordan jeg konstant taler om Harry Potter ting og hvordan jeg kan få de mest normale ting til at ligne en scene i Harry Potter. Jeg kan generelt godt lide at læse. Jeg er i gang med at læse bog nummer 42 det her år. Jeg har læst en del fantasi serier og så er jeg fan af How I Met Your Mother, Friends, Buffy the Vampire Slayer, Gossip Girl og sådan. Og ja, jeg har altså et liv :) . Jeg har en interesse for menneske rettigheder og var frivillig for Amnesty da jeg boede her. Ellers går min fritid ret meget på gymnasiet og mine venner der.
Folk ville nok sige at jeg er en glad, smilende og måske en smule temperamentsfulds pige (kun en gang i mellem).

Nå, men det må være det for nu. Vi ses en anden gang. Freia er ved at vise mig videoer fra "En anden side af Danmark" (eller noget) i mens Elina taler med os på skype...


Ingen kommentarer: