mandag den 19. december 2011

Caroline Reuter

Caroline Reuter, det er den jeg er! Nu har Freia jo så dejligt startet en dille med, at vi skal beskrive os selv, tak for det Freia. Så hvem er jeg egentlig? Jeg tror på den eneste ene, vampyrer og det bedste i folk - eller det ville jeg ihvert fald ønske jeg gjorde! Jeg prøver så godt, jeg kan at være stærk, glad og en god veninde, nogle gange lykkedes det, andre gange gør det ikke. Jeg har drømme, jeg har håb, og jeg har et helt liv foran mig. Altså er jeg måske lidt ligesom dig?

Okay det var vist ikke den mest fyldestgørende beskrivelse af mig... Kort sagt er jeg en livsglad, småsindssyg 15 årig pige. Jeg elsker musik, sangtekster og sang. Mine veninder og min familie betyder alt for mig. Jeg har mange forskellige passioner lige fra kunsten at skrive til som Freia så fint fortalte, at stoppe dyremishandling. Bare rolig, det at jeg kan lide at skrive betyder bestemt ikke, jeg er god til det! Jeg har mindst 10 halve sangtekster liggende dybt i skuffen, under bunker af nybegyndte tekster. Som sagt er jeg stærk modstander af dyremishandling, og jeg bukker under hver eneste gang et billede af nogle lidende bjørne sammen med teksten du kan redde liv! popper ind ad min postkasse.


Stop kampene mellem bjørne og hunde.

Derfor viser jeg jer dette billede, og jeg beder jer brug 10 min. af jeres liv på at trykke på dette link: http://www.wspa.dk/din_hjaelp/kampagner/default.aspx
Hvis du gør det kommer du ind på WSPA's hjemmeside, hvor du kan skrive under på en masse forskelligt og på den måde støtter dyrene. Jeg ved godt, at jeg lyder som dem i mine breve, men på 2 min. på at redde liv!

En anden ting som beskriver mig rigtig godt er den musik, jeg lytter til. Lige for tiden lytter jeg meget til Westlife's flying without wings, som efter min mening har en fantastisk tekst.



























Det var vist lidt om mig. Hvis I vil vide mere, så bare spørg!

Ingen kommentarer: